Arbeiderpartiet på Arendalsuka

Arendalsuka starter mandag 15. august kl.14.00, og deretter går det slag i slag med mer enn 1700 store og små arrangementer. Svært mange sentrale, regionale og lokale representanter for Arbeiderpartiet/regjeringen/AUF, med partiledelsen i spissen, skal delta i mange arrangementer i løpet av uka. I tillegg kommer stands og andre aktiviteter i regi av Arbeiderpartiet, LO og andre. Her er det mye du ikke bør gå glipp av, så møt fram!

Plakat

Stands på Kanalplassen – treff en statsråd! Arbeiderpartiet skal ha stand i stortingsgata på Kanalplassen hver dag fra mandag til fredag. I år får vi også besøk av flere statsråder i løpet av uka, så benytt anledningen til å treffe dem! Se bildet for tidspunkter for når de enkelte besøker standen. Åpningstider for standen finner du her. Stikk gjerne innom!

Kickoff med Kvinnenettverket  Mandag 15.8. kl.18.00 inviterer kvinnenettverket i Agder Arbeiderparti til kickoff med stortingsrepresentant og helsepolitisk talsperson Cecilie Myrseth. Kvinnehelse vil være hovedfokus. Møtet er på Arbeiderpartiets kontor i Torvet 10. Se mer her

Foredrag med Thorbjørn Jagland  Onsdag 17.8. kl.18.00 inviterer Arendal Arbeiderparti til foredrag med tidligere partileder og statsminister Torbjørn Jagland. Møtet finner sted i huset der Arbeiderpartiet ble stiftet i 1887, Skauveien 6, Arendal. Les mer her.

Arbeiderpartiets partitime  Et av høydepunktene er partitimen på Kanalplassen torsdag 18.august kl.12.00. I denne timen vil Arbeiderpartiet disponere scenen på Kanalplassen. Statsminister Jonas Gahr Støre m.fl. vil tale og det blir kulturinnslag og god stemning! Følg med på vår facebookside for flere detaljer. Alle som har mulighet oppfordres til å møte opp!

Partilederdebatten  Den store partilederdebatten er torsdag 18.august, kl.21.45 i Arendal kulturhus. Det er satt av 320 plasser til publikum og plassanvisning til disse legges ut i Arendalsukas infosenter på Sam Eydes plass 2, kl. 14.00 torsdag 18. august. Her gjelder først til mølla-prinsippet. Les mer praktisk informasjon om partilederdebatten her. Vi oppfordrer alle våre medlemmer, som har lyst og anledning, til å prøve å få seg en plass. For de som eventuelt ikke får plass anbefaler vi LOs arrangement på Clarion Tyholmen hotell.

I tillegg til egne arrangementer anbefaler vi generelt alle arrangementer der Arbeiderpartiets folk deltar, samt LO og forbundenes arrangementer som i år er samlet på Clarion Tyholmen hotell. Oppdatert programoversikt finner du på www.arendalsuka.no.

Vi håper å se deg på Arendalsuka!